Wednesday, July 16, 2008

tugas...


apabila uncle Ben berkata kepada Peter Parker ..."Remember, with great power. comes great responsibility" ...aku dapat rasakan tugas Peter Parker yang amat besar apabila dia mulakan hidupnya sebagai seorang lelaki labah-labah...

dengan kuasa yang diamanahkan kepadanya...maka dia perlu melindungi dunia dari sebarang ancaman...dia perlu hadapi pelbagai dugaan...dan juga aku ingin mengubah sedikit ayat Uncle Ben......"Remember, with great power. comes great girlfriend"...dengan itu..muncullah Mary Jane sebagai pelengkap seorang Lelaki labah-labah...

macam biasa...seperti dalam matapelajaran Kimia...Peter Parker dianggap sebagai ion positif...dan juga mestilah terdapat watak ion negatif seperti The Green Goblin, Doctor Octopus, Sandman dan Venom...mereka akan jadi watak penyeri Lelaki labah-labah sebagai seorang Hero...barula cerita menarik...banyak aksi...kalau asyik nak tengok Lelaki labah-labah bercinta jek kerjanya...meluat gak aku...haha

dan seseorang itu...seseorang yang aku kenal...menerima kuasa seperti Lelaki labah-labah...tapi dia tak boleh panjat dinding...dia sebagai ion positif...dapat merasakan ion-ion negatif yang berada di sekelilingnya...cuba merasuknya...aura kegelapan cuba menguasai dunia...dan dia sebagai hero...aku tahu dia mampu menyeimbangkan ion-ion di dalam dunia ini...sebab dia ada kuasa...kuasa yang diamanahkan...walaupun dia bukan seorang saintis terkenal...tetapi dia lah...Presidentman...hohoho...woosh....dia terbang....
.
.

2 comments:

LaPan said...

apsal mcm aku kenal je mamat tu? hahaha.. dia dah buat satu keputusan rasmi hari ni..

dia hero?

mana heroin dia yang berdada mengkal tu? hahaha

budakmiki said...

ya...keputusan yang bijak!haha....hero yang ni da ada anak ramai dah...heroin da tentu bini dia...hehe...