Sunday, July 13, 2008

hitam...

aku ada....seekor kucing yang sangat manja....berwarna hitam...aku panggilnya Blackey....suka minum susu botol...macam seorang bayi....berbaring apabila minum susu...melihat susuk badannya...dia sudah remaja...tapi perangai kebudakan...mungkin seperti aku gamaknya...dia suka berjalan-jalan...dan berlari-lari dengan aku di hadapan rumah...bila namanya dipanggil,dia akan datang...dia suka diurut badannya...'masage'....matanya menyepet menahan kesedapan urutan manakala badannya meliuk-liuk...dia juga pandai mengurut...dia mengurut badan aku dengan tangannya...seperti gaya memerah susu ibu...aku geli...eeiiuu!....dia suka teman orang sedang berbaring dengan berbaring...dia lah kucing....anak angkat ibu aku...dia lah Blackey.....auummmmm!....ops!...meowww..
.
.

No comments: