Monday, July 21, 2008

buncit...

kadang-kadang perkara ni kerap menerjah dalam fikiran aku...dalam situasi yang sama...di dalam sebuah keretapi yang mungkin tak sama...yang aku ulang alik dari bekerja setiap hari...ialah tentang ibu mengandung...ya...ibu mengandung...

aku sebenarnya sukar untuk membezakan ibu mengandung...aku berfikir berkemungkinan mereka buncit...melainkan perut mereka benar-benar besar...betapa bebalnya aku...huhu..

saat tertekan dirasai apabila aku mendapat tempat duduk...sambil melihat mereka yang berdiri...bukan apa...kadang-kadang aku memang perlukan sangat tempat duduk...aku memang terpaksa duduk....("alasan!"kata seseorang di dalam hati)...emm...aku sering terlihat akan ibu yang mengandung...atau seakan-akan mengandung...aku akan beri mereka tempat...

bukanlah nak mengata diri sendiri baik...tapi naluri aku kuat mengatakan "beri!!!"...
lagipun aku tertekan kalau duduk pun...serba salah...entah ape masalah psikologi aku ni...banyak soalan nanti terbayang-bayang...lebih baik aku berdiri sahaja dari awal masuk sehingga ke akhir stesen...lagi bagus...daripada duduk...lepas itu sakit jiwa meronta-ronta...haha...

aku masih susah untuk mengenal perempuan yang mengandung...tetapi aku boleh kenal lelaki yang berperut buncit...apa-apa ajelah...

2 comments:

LaPan said...

oit. aku juga tergolong dalam kategori itu.

Buncit Tahap Pertama.

tapi.

Ada org kt opis, dia dah buncit tahap dewa~!

haha~!

budakmiki said...

haha...jangan kau gelak kuat-kuat...nanti mereka dengar...ramai yang da buncit tahap final...kira dewa...ramai tuh...wuahaha