Friday, July 25, 2008

hancock...


seorang superhero yang kuasanya di luar batas...kebal,boleh terbang,sangat kuat,dan tidak akan mati...namun kelemahannya adalah wanita...wanita yang sama sepertinya...mempunyai kuasa sepertinya...apabila mereka bersama...mereka akan menjadi lemah...bertukar menjadi seperti manusia normal...yang hidupnya akan tua dan akan mati....

seperti yang ditunjukkan dalam cerita, dunia ini tak boleh hidup dengan tanpanya Hancock...dan Hancock terpaksa terima dia tiada pasangan untuk hidup di dalam dunia ini...sebab dia adalah seorang hero...tetapi hero yang berseorangan....

apa entah aku cakap nie...tetapi jika aku menjadi dia...sudah tentu aku juga merasa sedih...menggembirakan hati untuk satu dunia...tetapi hati sendiri tak dapat diubati...emm...hanya satu cara...dengan mencari pasangan hidup yang normal...itu sahaja...tetapi terubatkah?mungkin....

aaaaaaaaa.......aku seronok tengok cerita ni...layan...tapi aku tak seronok jika aku jadi dia...tetapi bila dia jadi aku...dunia ini siapa nak jaga?siapa nak tangkap penjenayah tahap A++ ...hahaha...aku pun kalut...aku pun bingung...

aku dah tak faham....apa aku cakap....aku perlu jumpa pakar psikologi...aku ada sakit mental...huhu~!


p/s: tak perlu jadi dia...aku adalah aku...

No comments: