Monday, June 9, 2008

ver tail?

hemm...sesudah sembahyang Jumaat di Masjid Negara...aku kembali ke tempat kerja...selalunya aku akan minum dahulu di Lower Ground 1 ofis aku...kedai kebiasaan...tokey jual air kebiasaan...kali ni teh o ais..bukan teh tarik...emm...sedap...bersama rakanku hamzah dari ofis lain...dia dari indonesia...yang merantau...seorang pelayan kedai tersebut..seorang perantau juga...inderawati namanya...hamzah memesan vertail susu...ish?pebende tu?...lalu inderawati menanyakan aku sebagai teka-teki...puas aku jawab...teh tarik,limau ais,bla..bla...dia bagi klu...air buah...pelam?belimbing?epal?terung?tembikai susu?karot susu?....ya...karot susu?...ya...haha...akhirnya aku dapat jawapan..rupa-rupanya vertail tu karot susu...huhuhu...inderawati belanja aku air teh o ais...yes..minum free...aku minum sampai licin dengan ais-aisnya aku ratah...dengan jawapan yang aku bagi...nyata dan jelas yang aku ni lambat pickup...haha...

No comments: