Thursday, June 19, 2008

Mospeada

perghh!!!kalau tanya budak-budak baya-baya umur aku...sapa tau cerita Mospeada?mesti ramai gila tau...cerita ni memang kesukaan aku masa kecik-kecik...cerita kartun jepun...motor boleh tukar jadi sut robot..pergh!canggih!...disebabkan minat aku yang mendalam...pernah terjadi satu tragedi...dimana aku pernah...pernah merakam cerita Mospeada ni dalam tape filem cerita hantu yang dipinjam bapak aku...dari kedai video...haha...punyalah marah bapak aku..habis kene rotan...pada suatu maghrib...aku menangis jugak la sekejap...lepas itu...hari-hari aku bukak cerita Mospeada yang aku rakam tu..hari-hari..memang best..itu dulu...sekarang dah tak perlu...aku ada cerita dia semua sekali...Erman yang kasi...semua episod Robotech sampai ke zaman Mospeada aku ada....meriah-meriah...lagu dia memang aku suka...'lonely soldier boy'...memang nostalgik...sampai sekarang lagi masih terngiang-ngiang dekat telinga aku...jeng..jeng....terasa macam hero pulak..haha!

2 comments:

LaPan said...

oit! feveret aku gak tu! erman kasik dalam dvd ke vcd ke bluray ke apa? kasik burn utk aku satu set! MIAHAHAHA~! SERIUS NI~!

budakmiki said...

hahaha...okess...aku kasi dia external hard disk....dia penuhkan sampai 160G....wakakka...sampai la ni aku x bes tengok lg....
hahaha