Sunday, June 8, 2008

Bibah Nordin

wah...sudah lama kita tak bertemu ya Bibah Nordin...kamu sudah berubah ya sekarang?...badan sudah naik...macam-macam naik nampak...

dulu aku bukan dengan bukan kamu main lagi ya Bibah Nordin...selalu ku timang-timang kamu...ku puji-puji kamutapi itu dulu...sekarang aku sudah berkahwin dengan kamarihan,isteriku...sejak kau berpaling tadah kepadaku pada hari itu...walaupun begitu...
aku masih merinduimu Bibah Nordin, anak-anakku ada yang yang gelap dan ada yang putih...tiada berkulit sawa matang sepertiku..mungkin itu sudah menjadi suratan takdirNya...mungkin jika kita berkahwin dahulu, mungkin aku mempunyai anak impianku...aku dengar...kau pun sudah berpisah dengan Sam Bongor...tapi...aku agak risau untuk menjadikanmu isteri keduaku, BIbah Nordin...risau rosak rumahtanggaku nanti...aku mahu tapi...

tak apalah...berikan masa kepada aku selama 4 tahun...cantikkan dirimu seperti daramu dulu...aku akan menceraikan Kamarihan...dan terus meminang kepadamu wahai Bibah Nordin...tetapi jika kau tak setia...terpaksalah aku menceraikanmu suatu hari nanti...mungkin jodoh kita tiada...mungkin jodohku hanya dengan Pascal...gadis arab di hujung kampung itu...

paipai Bibah Nordin...jumpa lagi...

No comments: