Friday, June 20, 2008

siapa yang bodoh?

aku ada seorang kawan...kawan?...baru-baru ni dia mengadu kat aku...dia kata...selama dia kerja, inilah ofis paling bodoh sekali pernah dia kerja...semua orang tak sukakan dia...semua orang serang dia...semua kata dia salah...ya dia...dia anggap dirinya mangsa...ofis dia memang ofis yang lama..bertahan sejak dari zaman kemerdekaan lagi...sehingga sekarang...sebuah kubu yang kukuh...terkenal....dan paling bodoh pernah dia kerja pada anggapannya...pendapat aku...dialah paling bodoh kerana bekerja di dalam ofis yang dianggapnya paling bodoh...haha...dia patut berhenti supaya dirinya tak menjadi paling bodoh di dunia...hanya orang yang paling bodoh sahaja yang akan bekerja di dalam ofis yang paling bodoh...betul tak?...sesiapa yang bersetuju sila angkat tangan...haha!...dia hanya menambahkan kebodohan ofis tu jika dia masih bekerja kat ofis bodohnya itu...aku rasa tempat dia bukan di situ...dia tak seswai la senang kata...hehe...dia memang suka buat lawak...buat aku tertunggu-tungu lawak dia yang seterusnya..buat aku terngekek-ngekek di kala malam menjelang tiba..dialah kawan aku...kawan?

p/s : jika aku tak disukai secara beramai-ramai...aku mengaku...memang salah aku...bukan salah mereka yang membenci aku...memang aku...yang salah...aku minta maaf...

No comments: