Wednesday, May 14, 2008

ultraman...(edisi aku karut lagi..haha)

'kalau aku Ultraman Seven....adakah aku adik beradik kepada Ultraman Lapan dan Sembilan?mana mereka?adakah aku mempunyai adik yang dinamakan sebagai Ultraman Sick?...hemm...ultraman Seven anak angkat?!sape kata tu?...sape?sape?..arghh...!!'(sambil tangan menggaru kepala, berlari-lari anak di sekeliling planet marikh)...gila sekejap...sebentar kemudian raksasa gorgon sampai ke bumi membuat onar...lepaskan geram...aku belasah cukup-cukup...sesudahnya aku kata,'baru puas hati aku sekarang...hahaha'...gila lagi...kali ini terjongket-jongket pula...Ari dari Planet of the Ape sedang menoropong ke bumi...lalu berkata....'eh!anak kita tu bang!!!'....

2 comments:

LaPan said...

laPan jgn sebut eh.. sensitip! hahaha

budakmiki said...

haha..tapi ok jugak sebenarnya....ultraman Lapan mesti lagi kuat dari ultraman Seven...tau kenape?sebab ultraman Lapan kata...'aku kan abang...!!'...haha