Friday, May 23, 2008

Kuasa...

kalau aku diberikan kuasa seorang superhero...aku nak kuasa jadi halimunan...sebab-sebabnya...

1.aku boleh naik keretapi,bas,kapal terbang,kapal laut percuma
2.aku boleh jadi egen penyiasatan dengan gaji riban-riban
3.bos tidak akan sedar kalau aku masuk lambat kat ofis
4.aku boleh berjalan-jalan di bandar sesuka hati tanpa merisaukan perompak yang nak rompak dompet aku
5.jika baju semua belum basuh,boleh keluar rumah dengan keadaan berbogel
6.boleh pegi sunway lagoon,zoo tanpa memerlukan bayaran masuk
7.boleh join angkasawan naik ke marikh (tetapi meninggal setelah setengah perjalanan sebab tak tahan tekanan udara)
8.aku boleh gunakan kuasa aku untuk tangkap penjenayah,menyerang sarang-sarang mereka
9.aku juga boleh jadi pembantu ahli magik untuk aksi terbang-terbang mereka
10.aku juga boleh menyelam tanpa merisaukan ikan jerung yang nak makan aku

kesimpulannya...jadi halimunan memang best...hahaha...

3 comments:

LaPan said...

EHEM EHEM KO LUPA LAGI..
ngan otak mereng aku ni...

..jadi halimunan bleh masuk bilik pompuan... tak kira bilik tidur atau bilik mandi... wahahaha...

kan? kan? ko malu nak tulis kan? wahhaha

budakmiki said...

haha...betul!betul!...dari situ la aku jadi ejen intipan rahsia...hahaha

budakmiki said...

itu akan jadi no.11 aku...