Tuesday, May 20, 2008

Selamat Pengantin Baru

Bulan ni ramai kawan aku kahwin...meriah...ramai yang datang...lagu-lagu lama didendangkan...setiap pasangan meriah dengan salinan diraja mereka..ada merah,ada kuning,ada oren,ada hijau,ada biru....berkilat-kilat...memancar-mancar tatkala matahari tegak atas kepala...aku pun kenyang...makan macam-macam...ada daging,ada ayam masak merah,bla,bla...macam-macam ada...ade yang kahwin di Gombak, Merlimau, Muar, Kg.Raja,Perak...seronok...jalan-jalan cari makan...aku ucapkan Selamat Pengantin Baru...kepada semua yang baru berkahwin....Selamat Menjadi Bapa...Selamat Menjadi Ibu...huhu...semoga berbahagia hingga ke anak cucu...aku bila?tunggu ada perempuan datang meminang aku....hahaha

2 comments:

miraa said...

yer yer. ko tggu aar pmpuan minang ko eh.. agak2 brape lame mase yg diperlukan utk kejadian ajaib tuh belaku ek? hooooohh

budakmiki said...

entahler...jodoh bile ntah...nak cakap susah perkara nie...ehehe..ko nak?