Tuesday, May 20, 2008

Terima Kasih Khas

Khas Kepada En.Lapan...aku ingin mengucapkan sebanyak-banyak terima kasih kerana membenarkan aku menjadi gila...kerana....kerana memperkenalkan blog kepada aku...hehe...di sini aku boleh menceritakan peristiwa-peristiwa yang aku alami setiap hari...ya..aku memang serba tidak kena...hari-hari pun ada perkara pelik-pelik dalam hidup aku....terima kasih kepada beliau setinggi-tingginya...tanpamu..siapalah daku...chewah...hahaha! tapi aku memang bukan sesiapa pun...emm...siapa aku?...ya...aku berada di antara imaginasi dan halusinasi...itu aku...hahaha...terima kasih kepada senior Lapan!chaiyok!....

6 comments:

LaPan said...

hahaha... saya terharu. hahaha.
gua suh lu menulis sbb kesian tengok lu. kesepian. tertekan. maklum le. sejak gadis-suka-pakai-suar-jeans takde. Lu seropa ilang arah tuju. WAHAHAHAHAHA.. so, selamat menulis. tulis dari hati. biar hati lu berkata. lantak apa orang nak kata. :D

budakmiki said...

baik sarjan lapan!!!prebet miki menerima arahan...haha...(dengan badan yg tegap berdiri,kaki rapat,tangan tabik di dahi,mata mendang penuh yakin dan berkilau-kilauan)***blink..blink..blik***...

miraa said...

hahha... adoii. lawak doe penulisan ko neh.. hahaha. ko boleh jd comics writter woo...

budakmiki said...

dan aku akan mengambil kau sebagai watak heroin komik tu...mesti menarik... ;-)

miraa said...

hahaha. yes! ko amek aku taw. byaran tak mahal sgt, tak murah sgt. satu page cume satu juta.
weh3. aku bce blog ko neh kli keduapon rase nk gelak doe. aduuhh. saket perot oo. smbil makan mangge mude termasam didunie neh. pehh. hahaha..

budakmiki said...

huhu...bestnye mangga masam...perasa-perasa dunia...