Friday, May 16, 2008

Love bite didadaku

uuu...indah sungguh pagi semalam...aku tidak akan lupa saat itu...keghairahan...kesannya masih ada sehinggake hari ini...didadaku...didadaku...ya...didadaku hanya ada kamu...seperti ditakdirkan...kami bertemu...di Jalan Kuching...pertemuan indah yang penuh bererti...tetapi...tidak lama...dia terpaksa pergi meninggalkan aku...percintaan kami mungkin hanya seketika...seperti angin lalu...dia menghadiahi aku dengan sebuah kenangan...ya...didadaku...dadaku diratahnya...aku merelakan setiap saat itu...merah kesannya gincunya...'mungkin kami tidak sepadan'...itulah yang mungkin difikirkannya...aku keliru...tanpa rela aku melepaskan dia...walaupun hatiku meronta-ronta...kepada si dia...jika kamu ada terbaca blog ini...aku amat ingin mengenalimu dengan lebih dekat lagi...balaslah mesejku ini...aku mencintaimu wahai sang tebuan...aku merindui saat-saat itu...aku merindui love bite mu....mmmuuaahhhh...aku masih lagi mengusap-usap bahagian gigitanmu...gatal...

4 comments:

LaPan said...

bhawawawa.. aku rasa nanti musti ada orang marah kat kau..

'NAK TULIS, TULIS LA, JANGAN OTAK SEKS!'

bhawahahahahahha...

budakmiki said...

hahaha...mesti ingat lain jek...huhu...emm..aku dah pulang
..;-P

miraa said...

wakakakahaha.. mcm apentah.. haha.

budakmiki said...

ye la...gila la mamat tu..hahaha