Friday, August 8, 2008

Sahutan...

TURN AKU PULAK!YEAH!
Aku budakmiki yang tak berapa nak comel nie..."cess!comel hape?"....
menerima sahutan kokok dari Lapan...menandakan hari sudah subuh..."subuh?"...
oh!silap...menandakan aku sudah menerima surat pekeliling darinya...
jika tidak membalas...kena goreng gamaknya...aku budakmiki...bukan ayam yang berkokok...

5 things that i want. immediately:
1) Internet
2) Laptop
3) rumah di atas tanah
4) poket doraemon
5) dan pintu sesuka hatinya

5 places i need to visit this year:
1) Melaka
2) Perak (balik kampung!raya da dekat beb!)
3) Pulau redang
4) mungkin Kelantan
5) Muzium Negara...dah lama tak pegi wooo...

5 music i listen to everyday:
1) Nidji
2) J-rocks
3) Sempurna by Gita Gutawan <---uuu...
4) Ungu
5) Ada Band-Jadikan Aku Raja..

5 friends i met this month:
1) Adam 017
2) Lapan dan geng Maa nyer
3) Ballie (geng rosak semua plan)
4) Hamzah (member serumah aku...uhuk...uhuk..!)
5) Nik...member skool lama..

5 things described me:
1) Pelik
2) cermin mata 3d berwarna putih...
3) ves <--hah!Lapan,itu aku kan?haha
4) suke tersengih...
5) lelaki...yang mempunyai talifon...haha

5 places that i went today:
1) Ofis aku...area aku..area Lapan...
2) Touch n Go di KlSentral
3) tingkat bawah LG1
4) Sooka Sentral
5) Bilik aku yang rupawan...

5 cars reg no. that i can remember :
1) NBD 5**9
2) WQV 7*87
3) AAP 3**8
4) maaf...aku tak ingat....
5) plat kereta bos aku pun aku tak ingat...

5 people i sent text messages this week:
1) Rozy
2) Shaery
3) Azi
4) Ballie
5) Hamzah

5 people i buzz in YM/MSN this week:
1) Lapan
2) Shaery
3) Pojan
4) Azi
5) Herna
6) tak apa ke terlebih satu?aku nak letak Lapan lagi LApan..

5 people wrote on my comment box in friendster recently:
1) Viola Hasting
2) sal
3) Fadzila
4) freda (geng rosak semua plan)
5) syaifatul afzan

5 people sent me private message in facebook:
1) tiada..
2) aku tiada
3) buku
4) yang bermuka
5) itu...

5 things i have on my bed right now:
1) Bantal bercorak bunga di taman...uhh..
2) Bantal peluk panjang...
3) Selimut
4) panjang peluk bantal...err?
5) mutseli (cakap laju-laju)...
6) eh! kenapa macam sama yea?

5 friends i want to tag:
1) Soya
2) Shameng
3) Langlegar
4) Kalau boleh Lapan
5) Kalau boleh Lapan...

tapi dia dah Tag aku dulu...aduhai...friendster kau dah delete...
patutlah bilangan kawan aku berkurangan...dengan ini kokokan kau telah
disahut aku...kokok yang seterusnya!cepat!matahari nak timbul dah!cepat!

2 comments:

LaPan said...

Tak aci, meena minachi, mana bole tag aku balik. nanti jadik circular reference. aku tag kau, kau tag aku, aku tag kau, kau tag aku.... bila mau abis daaaaaaaaaaa...

budakmiki said...

hahaha...aku pun tak tahu nk tag sapa lagi....takkan Tok Rimau kot?haha...