Wednesday, August 27, 2008

siapa?....

kesan merah ...seperti gigitan...di leher budak rumah aku....

apa lagi...aku menjadi mangsa tuduhan penggigit tersebut oleh geng rosak semua plan...sebab aku memang duduk berdua sahaja dengan dia...

aku anggapkan itu hanya cakaran gatal dari tangan dia sendiri...sebab aku ni normal...tak gigit lelaki...dan aku memang bukan jenis mengigau malam ok...kalau pun dia digigit...oleh siapa???

malas aku nak fikir lagi...menakutkan sahaja...

aku harap bukan yang bermata merah itu...uuu....
.
..
...

2 comments:

LaPan said...

siapa lagi. ah, buat buat tidak tahu pula kau ini. kompem la tu. penghuni bilik ketiga rumah kau. rambutnya panjang menghurai, matanya merah, dadanya 42b, montok. haha~! takut?

budakmiki said...

huhu...kau jangan Lapan...bulu tengkuk aku ni suka naik-naik...huhu...tapi kalau matanya tak merah aku ok jek...haha