Monday, October 27, 2008

diet..

dah 2 bulan lamanya....2 bulan aku tak berjumpa dengan kawan baik aku yang seorang nie...baru minggu lepas ni aku jumpa...bukanlah lama...tapi setelah 2 bulan ini begitu mengejutkan aku...sebab dia begitu kurus.....sememangnya kurus...luarbiasa bagi aku...aku ingatkan itu kembarnya...dia pernah sms gambar terbarunya kepada aku...dan aku ingat dia edit dengan menggunakan software photoshop...aku tak percaya...entah macam-macam yang aku tanya dia...rupanya dia mengamalkan diet...dan juga bersenam...hemm...namun aku tetap terkejut...

yang aku pula sedang berusaha nak jadi gemuk...sebab aku memang kurus...tapi hari itu ade penurunan jugak sebab emosi aku tak stabil...kena makan banyak-banyak lagi...aku sukakan jenis perempuan yang kurus...dan lepas itu...aku bagi dia makan banyak-banyak supaya jadi chubby-chubby gitu...silap la siapa yang jadi girlfriend aku nak mengamalkan diet...memang tak ada chance...dia akan makan sampai ke tahap berat yang memuaskan...hhahaha...tiada lagi pinggang ramping~!haahaha

dia juga akan dimarah kerana tidak menghabiskan makanan...
minta maaf...saya memang kejam~!ekekeke...

No comments: