Tuesday, September 9, 2008

sejuknya...

hari ini aku macam biasa di ofis...dan ofis pula luar biasa sejuk...sejuk yang membolehkan kadar percepatan proses hibernate badan aku...mata yang sepet...kepala yang meliuk-liuk
...itu aktiviti yang biasa...setiap hari di bulan puasa....hanya kekadang aku akan terasa segar sedikit dengan hidangan lawak dari kawan-kawan yang menghantar mesej melalui
window messengger...lepas tuh...aku hibernate lagi....sambil tangan menguis-nguis keyboard dengan menolak-nolak sedikit mouse...uhh...alangkah bestnya kalau ada katil....dan bantal yang
empuk itu...uhhh...

sebentar kemudian,mata menjeling melihat jam...mengira.....mengira......mengira............tanpa sedar...aku dah masuk lagi ke alam hibernate.......zzzZZZZ....

3 comments:

shameng said...

uish..bunyinya mcm cuti tulang jek...

Anonymous said...

kalo aku, shut down terus...

budakmiki said...

shameng-->
hahaha...bukan curi tulang....tapi tulang yang dicuri...huhu...dugaan2 pose2 nih....

wuqing-->
xboleh shutdown...belakang bos usha baik nyer...huhhu...bahaye!ade lampu merah kelip2 lagi...