Sunday, September 7, 2008

seni itu indah...

aku paling gemar perkataan ini....

' a true artist fears a blank canvas '

so bila diterjemahkan....seorang yang sebenar ahli seni takut akan kertas yang kosong...lebih kurang macam tu lah...hehe...

jadi kat sini aku nak memberi pesan kepada pelajar sekolah lama aku dahulu....yang mana ada menggunakan buku teks yang mempunyai nama aku...mahupun buku itu buku sejarah, kimia, fizik, matematik, dan seangkatan dengannya...

"minta maaf sebab aku banyak mengisi kekosongan-kekosongan yang terdapat di dalamnya...di bahagian tepi-tepi....dan di bahagian bawah pada nombor mukasurat...yang mana bernasib baik...kamu tidak mendapat buku yang dibelakangnya mempunyai gambar lukisan sebesar satu mukasurat...huh~!"

.
.
.
patutla SPM aku hampeh...hihi~~!

4 comments:

biskutrajin said...

entree anda kali ni memberi inspirasi kpda ku untk membuat entree yg strusnya..ngeh ngeh...nanti kne acknowledge en miki ar..hehehehe

budakmiki said...

biskutrajin...en miki?Sudah macam bos pulak...jangan panggil macam tu!...nanti aku riak!...hahaahaha~!

Anonymous said...

err, kat kertas jawapan spm tu...
ko lukis gambar besar satu muka surat gak ke?....

budakmiki said...

wahaha...nasib baik aku tak wat macam tuh....kalau tak...mesti markah aku lebih tinggi sebab jawab lebih...hahaha