Sunday, January 11, 2009

waduhh....

entah macam mana lah aku semalam...boleh tekan punat kunci tombol pintu aku sebelum keluar umah...dan dibiarkan terbuka luas pintu aku itu...
aku pula keluar bergembira...
tanpa aku sedar...
kunci lak aku tinggalkan dalam bilik...

balik-balik jek...
ciss...pekataan itu hinggap dimulut aku...
pintu umah aku dah terkunci dari dalam...
bersusah payah gak la...

terpaksa la aku melakukan aktiviti menghancur
pintuku itu berlubang pada sebelah tombol...
rakan serumah aku yang tak berapa nak terer tue berjaya membuka pintu dengan aksi macam filem...
huhu...aku terjelepuk gak arr....
memikirkan tentang yang kertas biru terbang nanti...
aduhh...
.
.
.
.
.
kering...kering....kering.....

3 comments:

LaPan said...

err.. bukan dildo elektrik di implan kt badan ko ke? wahahahaha~!

GST Consultants Delhi said...

Reading this article was an experience. I enjoyed all the information you provided and appreciated the work you did in getting it written. You really did a lot of research.

App Developers London said...

It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing such informative post..